Love is a secret message to you from me

Har precis ätit en nyttig middag med mamma (oxfilé, tomater och salladsblad) och ska strax iväg och handla med henne inför Norge resan imorgon. När det är klart så ska jag fixa till min outfit inför skolavslutningen och min tingeling-outfit till avslutningslunchen. Temat i Åre är Disney så jag har valt att vara älvan Tingeling i Peter Pan, passar mig ganska bra eftersom jag är kortast i klassen och har kort blont hår.
När allt det är klart så ska jag byta om till träningskläder och möta upp Ebba på gymmet. Blir nog superbra att svettas och kämpa i takt med en person av samma kött och blod. Men ni får ha det så bra för nu måste jag kilaa, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0