Long time, no see - Over and out

Hellu och förlåt för den dåliga uppdateringen men har haft stört ont i huvudet enda sedan jag kom hem idag från 9ornas lunch. Tog med mig Sarah och Linda hem och gjorde kort till alla men jag fick tyvärr så ont i huvudet att jag var tvungen att gå och lägga mig så de satt här hemma hos mig själva och skrev kort, haha. Men 9ornas lunch var väldigt bra och rolig! Alla var jättebra utklädda och det var jättetrevligt fast jag kunde ju fått en bättre plats. Jag satt i HÖRNET brevid Sigrid och Börje. Hur kul är det på en skala? Men aja, if you want to have fun, make it fun!
Men nu måste jag sova om jag vill få borta den här huvudvärken. Klänningen och skorna till imorgon är kirrade. Mamma har typ tusen klänningar som det är bara att gå ner till klädkammaren och "shoppa" loss, haha. Hittade en som passade mig och verkade bra så det känns skönt! Men nu måste jag verkligen sova, ha det guld allihopa! Imorgon är det min sista dag som 9onde klassare, min sista dag i grundskolan, min sista dag på Duvedskola och min absolut sista dag med hela klassen!
Jag i mitten längst fram med några klasskompisar när vi körde Laserdome igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0