Jag gråter bara i regnet

Vädret har inte varit det bästa idag så jag har typ bara suttit inne och tagit det lugnt. Familjen kom nyss hem från Broken men jag kände att jag inte hade lust att hänga med, är inte riktigt en restaurang-tjej. Skönt att vara hemma själv lite ibland också och bara vara.
Jag sitter just nu annars och fixar lite med designen på bloggen, gör den lite somrigare och mysigare. Har annars typ läst hela dagen och hjälpt ungdomar på en internet-sida. Brukar göra lite sånt ibland när jag inte har något annat för mig, känns roligt att kunna hjälpa till och stödja andra. Men nu så ska jag rulla igång en film! Ha det guld allihopa.

Läser en bok om mig själv och western.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0