I want some garlic

Sitter just nu här vid köksbordet och utmanar mig själv att äta en hel lök? Näe, jag vet inte själv heller varför jag gör det. Nu slipper jag bli sjuk på ett tag iaf eftersom det ska motverka mot det. Haha, ibland är man lite speciell.
Men mitt motto är faktiskt lite, "gör vad du känner för och det som gör dig glad och lycklig för stunden." Om jag känner för att käka en lök, måla mig blå, rulla mig i lera, baka en paj eller som nu iförrgår springa upp på fjället. Så liksom why not, let's do it! Varför tveka? Du lever ju bara en gång, eller hur?

Men aja, när jag har käkat upp den så blir nästa utmaningen att kolla klart på en film jag har på börjat flera gånger men aldrig avslutat. Så det är mitt nästa mission! Men nu måste jag kilaaa, ha det underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0