I miss all the nights I have spent with you

Sitter just nu här i soffan och myser. Sitter här i en stor tröja och tänker på pappa, var lite min och pappas grej att antingen sitta i stora mysiga tröjor eller i underställ en heldag fast det var flera timmar sedan man åkte skidor. Jag gillar det!
Jag har inte ägnat min kväll åt något speciellt, packat och gjort ordning typ. Provat kläder har jag också gjort och dumt nog plattat håret fast jag lovat mig själv att inte göra det. Jobbigt när man inte ens kan lita på sig själv längre, haha. Imorgon så ska jag vara med en av mina bästa vänner, Johannes. Ska bli roligt och trevligt! Vad vi än gör så blir det alltid bra. Men jag skriver kanske något mer senare, ha det guld.
Tog lite bilder på mig eftersom jag har
brist på annat att göra för tillfället. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0