Home sweet home!

Nu är jag hemma från underbara Göteborg och jag har haft det jättebra där tillsammans med Sarah, Ronja, Anna, Olle, Axel, Linus, William, Johannes, Engelina och Karin! Har ni saknat mig? Jag orkar verkligen inte berätta allt som hände där men jag kan lova er att vi inte hade tråkigt! Lite synd på vädret bara men vi hade det riktigt bra där faktiskt. Liseberg i 11 timmar, Universeum, trekamp, bowling, minigolf, shopping, vattenkrig, spel, bio med mera! Varit fyra intensiva men roliga dagar i Göteborg!
Men nu måste jag dra ut med hunden och sedan blir
det gymmet förmodligen, vi får höras mera senare.
Lägger kanske upp lite bilder från Göteborg då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0