Hemma från Norge

Nu är jag hemma från Norge och med nya minnen och erfarenheter i bagaget! Dessa två dagar har varit helt underbara och gemenskapen i klassen är så sjukt bra.
Vi har varit på museer, pirbadet, shoppat, käkat mysig middag tillsammans med 12 andra på stan, fått krigsskador efter Laserdome (Körde hela tre gånger, kom första gången 6:a, sedan 8:a och sista gången kom jag 3:a, wiihoo!) umgåtts, snackat till klockan 04:00 och bara haft det bra! Så otroligt sjukt att det här var sista klassresan med älskade klassen. Fyfan, kommer gråta floder på skolavslutningen.
Men nu måste jag snart gå och lägga mig! Har sovit 4 timmar på snart två dygn så jag dör snart av trötthet. Men vi hörs senare hörni! Imorgon blir det 9ornas lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0