Hembygdsgården

Nu är jag hemma ifrån Hembygdsgården och det var lika trevligt och roligt där som alltid. Jag var med mina kompisar Sarah, Ronja, Tobias, Anna, Saga, Jessica, Ada och Tove Sedan var det ju hur mycket annat folk som helst där också! Väldigt mysigt och trevligt trots det dåliga vädret.
Vi gick först tipsrundan och sedan dansade vi runt midsommarstången, vilket är obligatoriskt. Man måste göra det och det är lika roligt varje gång! Once in a yeartime ju? Sedan är det ju alltid samma gubbe som står i mitten och håller i det. Standard! Men iaf så började jag, Sarah, Anna, Ronja och Tobbe att dansa runt stången och skrattade åt alla fula stegen. Det var ju egentligen rena rama intervall träningen? Stilla, dans&skratt, stilla, dans&skratt. Haha! Efter det så gick vi runt lite och fikade och sedan åkte vi hem. Jag och Nancy åkte brandbilen hem med mamma, hon är brandman så det är därför. Vi hängde på Stationen ett tag men nu är vi hemma!
Ska fixa i ordning mig inför kvällen nu, vi ska fira hemma hos familjen Forsgren tillsammans med två andra familjer. Blir nog roligt! Men vi hörs senare, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0