Fjällturerna

Det känns konstigt att jag aldrig mer kommer att åka på dem traditionella fjällturerna med klassen. Aldrig mer bära på en stor tung väska, åka längd eller gå till destinationen vi ska till som ligger flera kilometer bort. Jag kommer verkligen att sakna det! Det var så otroligt roligt men också väldigt jobbigt. Det är en av sakerna jag verkligen kommer att sakna att göra med klassen. Fjällturernas samarbete, laganda, gemenskap och kämpar glöd!

Måste bara påpeka den här bilden? Sen när var jag sådär smal och
sen när var jag lika lång som Anna-Maria?
Klassen påväg upp till Stendalen!
Okey, den här uppförsbacken var riktigt jobbig! Man sjönk ner hela tiden, släden fastnade i träden hela tiden, det var brant, man höll på att ramla hela tiden och det var ett rent helvete! Men kan ni fatta glädjen när man var uppe eller? Helt otroligt skönt!
Skriker antagligen att det är jobbigt och är irriterad på snön som fångar mina fötter
Framme för lunch!
Tjejgänget - jag, Sarah, Tove och Ronja!
Jag och Sarah hjälper varandra att packa ner ett vindskydd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0