Can't stop smiling!

Nu har jag försökt rensa garderoberna men jag är så dålig på att bestämma mig för vad som ska behållas och vad som ska ges/slänga bort. Jag har så svårt för att släppa saker och ting och tror alltid att jag kommer använda det fast jag inte kommer det.. Gaaash, jobbigt sånt där!
Förresten, Mette kunde inte komma för det blev så sent och tight med tid. Lite tråkigt men får vara med henne sedan när jag kommer hem igen och det är ju bara om några dagar? Blir nog awesome! Var ute med Nancy nyss och hälsade på pappa men nu så ska jag chilla fram till klockan 21:00. Jag skulle egentligen upp till gymmet med Peter nu men känner att jag inte orkar löka sönder och duscha igen. Så nu blir det att chilla, ha det gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0