Bring me back to life

Min dag:
- Vaknade och myste lite
- Åt smörgås tårta och hade det bra
- Fixade i ordning mig
- Ebba kom hit på besök
- Åkte och handlade på Konsum
- Åkte till Duved klockan 15:00 för strandhäng
- Körde fyrhjuling, otroligt roligt
- Myste vid älven med Linus, Sarah, Ronja, Tove, Ebba, Ada och Sanna
- Drog hem till Axel och Olle på tårtkalas
- Drog tillbaka till älven och låg där i bikini och stekte med brudarna
- Åkte hem vid 19:00 och tog det lugnt
- Ebba kom hit igen
- Vi åkte och handlade myspys och hyrde filmen Psalm 21
- Fortsatte filmkvällen med våran svenska favorit film, Ondskan
- Och nu blir det sängen!
Jag måste också säga till er att jag numera bara kommer att blogga när jag har tid och lust. Jag gör så mycket annat nu på dagarna så jag hinner inte att blogga speciellt mycket. Vill inte sitta instängd vid datorn under det här sköna sommarlovet. Men hoppas ni kommer att ha ett bra lov och besök bloggen lite då och då fast uppdateringen inte kommer att vara den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0