After each uphill comes a downhill

Idag så har jag bara tränat och varit med kompisar. Sanna hade filmkväll hemma hos sig så har varit där mellan 16:30-21:00, var jättemysigt. Det var jag, Tove, Ronja, Linus, Sanna, Ebba, Hampus, Teed, Elin och Mette! Stort härligt gäng. Men nu så ska Tove och jag sätta på en film och mysa här hemma.
Förresten, busschauffören vi åkte hem med kan ta sig. Man fick inte ha med cykel på bussen så Hampus fick lämna sin i Duved. När vi kom till Stationen var det fem andra killar som också hade cykel med sig men de fick inte åka med. Jag blir så less på sådant? Vad är problemet, varför kan de inte bara få ta med cykeln in om det inte finns någon lucka att sätta in dem i?
Men aja, nu så ska Tove och jag kura ihop oss i soffan och kolla på en rolig film. Det regnar ute så vi är alldeles kalla och blöta. Förresten, jag har haft mitt lockiga hår enda sedan skolavslutningen, jag har slutat platta det men vi får se hur länge det håller. Men aja, vi hörs senare bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0