You gotta take chances for the things you care about

Nu så ska jag snart gå och lägga mig. Måste vara pigg och glad för imorgon händer en speciell sak. Jag ska åka Downhill för första gången i hela mitt liv! Det ska både bli läskigt och roligt. Jag är taggad! Smsade lite med Jenny tidigare ikväll och hon är också taggad. Vi ska åka imorgon efter lunch och innan det så ska vi kolla på saker till mig som behövs när man åker. Skydd, hjälm, kläder m.m!
Jag tror att det kommer att bli jätteroligt och det känns bra att jag åker med Jenny eftersom hon är en erfaren Downhill-åkare. Men lite nervös är man alltid! Men aja, det är dags att sluta drömma och göra saker och ting till verklighet. Vila gör man i graven, livet är till för att upplevas!
Önska mig lycka till läsare! Kommer säkert ha oturen med mig och skada mig rejält och inte kunna följa med till Göteborg som jag ska till i övermorgon. Men aja, man måste ta risker och jag ser fram emot det! Det ska bli kul. Men vi hörs imorgon läsare för nu måste jag sova!

Cool och fin bild på Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0