20 sanningar om mig

1. Jag avskyr när någon går bakom mig och det är mörkt ute
2. Jag ska åka till Biarritz i sommar på surfläger
3. Jag ska börja med Downhill i sommar
4. Jag känner mig ofta ensam fast jag har personer runt mig
5. Jag har ärvt av tre personer under mitt liv
6. Jag har både sett livets ljusa och mörka sidor
7. Jag tycker det både ska bli skönt och jobbigt att gå ut 9:an
8. Jag vet inte vart jag kommer gå i skolan till hösten ännu
9. Jag älskar känslan av frihet
10. Jag tycker om någon väldigt mycket just nu
11. Jag hatar att bli tvingad till saker
12. Jag älskar att läsa
13. Jag älskar nästan alla sporter
14. Min högsta önskan är att få min pappa tillbaka
15. Jag kan bli riktigt arg men jag är aldrig långsint
16. Ibland saknar jag att vara liten
17. Jag kan inte somna utan att ha alla kroppsdelar innan för täcket
18. När jag var liten och inte kunde sova så berättade jag historier för mig själv
19. Jag gråter av kolsyra eftersom det är så starkt
20. Jag är bara 151 centimeter lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0