You better die young baby!

Äh, vadfan.. Stannar uppe ett tag till! Egentligen borde jag plugga till hemkunskapsprovet imorgon men jag har glömt papperna på skolan. (Life is a bitch and then you die, höh) Jag sitter just nu istället och lyssnar på "You better die young - Nomy" och har lite ångest inför skolan imorgon.
Jag har franska på morgonen och ska ha något glosförhör som jag inte pallar. (Hatar seriöst språk, fyfan..) Efter franskan så har jag träslöjd. Ännu mer usch på det! Tycker inte om slöjd eftersom jag inte är bra på det.. Okej har VG men ändå? Efter slöjden har jag hemkunskap och då ska jag göra prov och sedan har jag engelska, språk igen! blä. Svenska är chill men inte franska&engelska, uäek. Men aja, "Don't take life seriously, it isn't permanent."
Haha vilket klago-inlägg det blev. Men aja håller mig till citatet som jag skrev nyss. ;) Denna är också nice "don't take life so seriously, no one makes it out alive anyway". Jag älskar verkligen olika citat eller låt-texter. Det blir oftast sånt på mina rebriker. Många kommer jag på själv också! De flesta är relaterade till mitt liv men ibland så bara skriver jag något. Rubriken jag har nu kommer från låten jag lyssnar på, diggar den faktiskt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0