You are the one and only for me

Helluuu!
Jag är på skolan just nu och har precis ätit lunch, är helt sjukt mätt. Var riktigt god lunch idag faktiskt! Sitter här med mina klasskompisar och chillar just nu innan SO:n ska drar igång. Kuuuul Liiiv! Haha, jag och Johannes är så lika ibland. Vi har typ samma humor! Först innan vi drar på lunchen så fixar vi oss lite i spegeln och sedan så börjar vi vandringen mot matsalen. Johannes måste gå lite långsammare för att jag ska kunna hänga med i hans takt. Blir ju lätt så när den kortaste och den längsta i hela 9:an går tillsammans. ;) Men iaf när vi var framme, spegeln på dirren och sedan käkade vi.. Snackade lite gymnaiset och sådant eftersom vi kanske kommer att bo tillsammans i Östersund och sedan innan vi drar går vi och kollar oss i spegeln igen. Hahahah! Inte för att vi egentligen behövde göra det men vi ville fula oss lite. (a) Men aja nu börjar snart SO:n så måste dra, ciiaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0