Who owns my heart?

Heysan bloggen!
Känner mig mycket bättre nu, skönt. Det blir nog iaf skolan imorgon! Jag och tvillingsyrran springer just nu runt och fixar lite och dunkar musiik. ;) Haha förresten jag har tänkt på en grej. Min underläpp är typ hundra gånger större än min övre, hhah. Ska jag göra en läppförstoring eller? Njae, skulle inte tro det..
Aja, jag och Tove hade en liten photosession på mig med min systemis. Den tar fan sjuuukt bra bilder! Så nöjd med den. :) Egentligen vill jag inte ha blixt på spegel-bilderna så ni vet men utan blixten så blir bilderna jättesuddiga? Det är lite konstigt.. Ska försöka lära mig hur man kan ta bilder utan blixt så att de inte blir suddiga. Idag har jag dessutom lockat löshåret lite och klippt det. Det är inte lika långt längre så nu ser det mer naturligt ut! Gooooodiiie! Men aja, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg, ha det bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0