Love is all you need

Idag så vaknade jag verkligen på helt fel sida! Jag vaknade av att mamma ringde mig så jag flög upp ur sängen och svarade alldeles sömndrunket. "hh-hallå?" Hela huvudet snurrade och jag fick en förjävlig huvudvärk. Jag vaknade nog alldeles för snabbt.. Mamma frågade iaf om jag ville följa med ut och fika men jag pallade seriöst inte.. Mådde så sjukt dåligt så somnade om efter en liten stund. När jag vaknade igen så händer nästa grej som gjorde mig lite förbannad. (Orkar inte gå in på vad men det förstörde min dag) och efter den smällen så händer även en TREDJE grej. Usch, det är verkligen inte min dag idag!

Men jag ringde iaf till Sarah ikväll och tog en kvällspromenad med henne och Nancy. Skönt att rensa huvudet och att få prata ut lite! Vi blev verkligen djupa där ett tag och pratade om saker som fascinerade oss. Älskar såna samtal! Då man får motivera, reflektera, analysera och förstå. Förstår verkligen inte personer som inte kan snacka på djupet. Jag kan verkligen bli fascinerad av saker och sätta mig in i dem. Många tror inte jag är så men det är jag faktiskt.. Jag älskar att prata och försöka förstå saker och ting helt enkelt!

Men aja, just nu är jag faktiskt riktigt glad igen! Promenaden med Sarah gjorde min dag och Axel gör den ännu bättre. Så glad över att jag har dig älskling, min finaste. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0