Love is the only thing in this world that covers up all the pain and makes someone feel wonderful again!

Heysan hoppsan sötisar!
(Säger hela tiden "söt, sött, sötis" till
allt och alla just nu känner jag)
Kom hem från Axel för ungefär en timme sen. Jag har varit med honom i ungefär 7 timmar (16-23:00) idag så det var roligt. ;) När jag kom dit så kollade såklart hela familjen på längdskidåkning så jag fick också göra det en stund. Efter det så spelade jag, Axel, Arvid och Olle Halo Reach. Jag köpte det som en gemensam julklapp till mig och Axel. :) När vi hade spelat klar så packade hela familjen (Inte jag och Axel då) ihop sig för att bege sig till Vemdalen på skidtävlingar. Axel ska inte på samma tävlingar som dem så han åker först imorgon med Ida och Björn till andra tävlingar nere i Torsby.
Så när jag och Axel blev lämnade själva så började vi dunka lite musik och laga middag tillsammans. Mysigt! Efter middagen så åkte vi ner med sparkarna och handlade saker Axel behöver inför sin resa imorgon. Det var typ första gången jag körde spark? haha. Nej men har gjort det innan men det var seriöst 100 år sedan. Aja, ägde Axel iaf! Eller? Aja, när vi hade handlat klart så åkte vi hem och började plocka undan disken och sånt.. Eller sa jag "vi?" Jag menar JAG! Axel var tvungen att packa inför imorgon så jag fick tömma disken, sätta in ny disk och vika hans kläder som han tog fram. Hahaha! Ibland är det bra att ha en flickvän va, Axel? *känna sig som en slav* Men aja när vi var klara med det så åt vi lite kvällsfika och myste tillsammans och sedan så skjutsade Axel ner mig till bussen vid 23:00. Mysig dag ändå! :) <3
Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig! Aja, min dag har varit riktigt sweet.
Hoppas er också har varit det!
jag&Axel ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0