We can do everything together

Shuuuee!
Gjorde om designen på bloggen nyss, var så sjukt less på den gamla. Nu känns det mycket mer hemtrevligare tycker jag! Bakgrunden gör bloggen någorlunda varmare än den helt svarta jag hade innan. Sen så såg jag typ lite emo ut på min förra header så bytte till en lite färggladare och gladare header! Jag har kvar citatet "You gotta take chances for the things you care about" eftersom det citatet ligger mig varmt om hjärtat och så tog jag med "I will stand by you forever" också eftersom Enrique Iglesias sjunger det i en av sina låtar. Gillar ni den nya designen? :)
Men nu ska jag sova för ska kanske åka längdskidor med killen imorgon! Jag är ju självklart bättre än honom på längdskidor så det här kommer bli en baggis. Axel har liksom inte alls tränat längdskidåkning i hela sitt liv..


Och ja, jag är lika bra som Charlotte Kalla. Axel VS Lina imorgon, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0