A hug is like a boomerang, you get it back right away!

Hmm, nu blev det så att jag inte ska vara med Axel idag iaf.. Ändrade planer helt enkelt. Han tror inte jag kommer tycka det är roligt att åka längd med honom hela dagen eftersom han måste verkligen köra fullt ut. Jag hänger liksom inte med i hans tempo så då måste jag åka själv större delen av tiden. Men aja, vi får se hur det blir imorgon! ;)
Nu så har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Tove och Wissing kommer in och stör hela tiden så det är lite jobbigt men aja. Tror jag ska gå ut med hunden, vara med en kompis, ha mysdag eller gå ut och träna! Vi får se.. Aja pusshey så länge!
bild från nyår, söta tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0