Let me take a mental shot of this moment

Heysan läsare!

Kom hem från skolan för ett tag sedan och jag höll seriöst på att somna på varje lektion.. På första lektionen var jag riktigt trött men piggnade till rätt mycket när jag fick tillbaka min NO-uppsats. Jag trodde inte skulle få så bra betyg på den eftersom jag bara rafsade ihop den på två kvällar och kände att jag hade upprepat rätt mycket men sedan när jag läste om den idag på lektionen så kände jag mig riktigt nöjd med den! Jag fick iaf MVG på den. :) Nöjd tjej.
Just nu så sitter jag och kollar på Project Runway och leker lite med Nancy. Ikväll ska jag egentligen på Skicross-träning men jag tror jag skippar den. Det blåser jättemycket, jag vill att min fot ska läka helt och jag känner mig riktigt seg och trött idag. Roligare liv! :P Men aja, ni får en skön video med Hugo Rosas igen då han låtsas vara Kissie på hal is. Skönare snubbe får man leta efter, haha. Bästa "Ska inte du vara hemma och käka mackor med oboy?" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0