You are my prince in shining armor

Hejsan hoppsan!
Sitter här i soffan med min familj och har precis kollat på Landskampen. Sverige förlorade dessvärre men det är inte slut än! Vi kommer ta hem det. ;) Ikväll så har jag även kollat på två avsnitt av "Uppdrag granskning" och jag tycker det är rätt spännande faktiskt! Haha nörd. (a) Men det var ett avsnitt om IKEA och Ingvar Kamprad, väldigt intressant faktiskt och så var det ett avsnitt om en pedofil i Sundsvall. Fyfan alltså! Pedofiler är nog bland det äckligaste som finns, hur fan kan man ge sig på barn så? Usch hemskt! Kul att även den pedofilen ibland var på Alnö.. Min pojkvän har släkt och sommarstuga där och jag var även där i somras. Tur att de har spärrat in honom för gott nu iaf! Men aja nu så ska jag gå och lägga mig, sov så gottie allihopa!

Kommentarer
Postat av: ronja

hihi, tycker att det är lite ballt att det är min syrra som ställer frågor och sånt till kändisarna på landskampen. För visst är det hon va? Hörde bara att hon skulle göra det istället för någon annan :) Saknar dig lina, pusss

2011-01-28 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0