Don't ever look back

Heysan hoppsaN!
Trodde dagen skulle bli sjukt jobbig men den var faktiskt riktigt slapp ändå. Jag sov rätt dåligt inatt eftersom jag har skadat min fot lite, eller ja.. Min tå faktiskt! haha. Den är alldeles blå och har en spricka i mitten efter skicross-tävlingarna. Den bunkar, gör ont och rycker nätterna igenom.. Den är helt fucked up alltså. Min sömnbrist resulterade i en skum och flummig dag. Jag sprang typ runt med en grön duk och lekte "grönluvan", superhjälte och gangster (?). Jag har mina stunder ibland alltså..

Men aja, när jag kom hem idag så var jag på sjukt bra humör så drog ut med hunden på dirren och nu om en halvtimme blir det plugg! Skönt att det är religion-pluggning eftersom jag tycker det är intressant. Jag tycker det liksom är intressant att försöka förstå hur människor kan leva efter en religion och anpassa sitt liv efter det. Jag skulle aldrig klara det! Jag tycker man ska tro på sig själv och ingen annan, göra det man tycker är roligt i livet och bara ha det bra helt enkelt!

Men aja, vi hörs senare antar jag.

Jag älskar verkligen hans röst! To die for.
Fan, är helt jävla kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0