Skicross

Hellu bloggen!
Nu efter skolan så har jag varit och kollat lite på skidor. Jag ska ju börja med skicross! Jag har inte sagt det här på bloggen innan va? :) Jag ska iaf börja med det, jag har ingen aning om hur bra jag är på det eftersom jag aldrig har kört det men det får jag se på torsdag då jag ska på min första träning. På fredag så drar jag, Malou, Clara, Lovisa och Alva på tävlingar i Funäsdalen dessutom. :) Ni behöver inte förvänta er för mycket av mig.. Jag har som sagt aldrig åkt det medans de andra tjejerna redan har hållit på med det i ett år. Men det ska bli roligt att testa och börja åka!
En liten video om skicross för er som inte riktigt vet vad det är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0