Pictures says more than thousand words

Diggar att jag skrev i inlägget "Pojkflickan - vart tog hon vägen?" att jag ville införskaffa några nya hoodies och så blev det linnen istället. :'pPppPpPppPP Höehöehöheöhe.
Hahah, fan vad ful jag är. Men ska försöka leta efter några snygga tjocktröjor också! Haha min blogg är så fin just nu.. Samma bilder hela tiden? Kul och varierade outfits på den här bloggen alltså. Men jag är rätt lat på att ta bilder på mig själv! Jag tycker mer om att vara ute och fota och leta fina vinklar med cool skärpa. Jag har ju börjat att utveckla ett fotointresse! :) Jag tycker ju om att fota, göra filmer och åka skidor! Till sommaren blir det nog dessutom att testa på downhill med min kära killkompis Linus. Säger bara: Hej döden?


Tycker den här bilden är både äcklig och cool.
Glassen är hel medans människan smälte! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0