My eye is the color of my soul and it gives me the answer to all my questions

Hallå i stugan!
Ligger här medvetslös i soffan och undrar vad jag ska göra med mitt liv.. Beslut hit och beslut dit! Om jag vill vara barn igen? Ja tack! Om jag vill slippa alla måsten? Ja tack gärna! Om jag är hungrig just nu? Jaaaa, vrålhungrig! Även att jag åt typ ett ton med mat tidigare idag.. (CHICKEN VAR DET JUE IDAG!!1 :D ) Jag kommer bli riktigt tjock asså! Riktigt stor, mör och fet. Men det gillar vi! Eller? Aja nu ska jag skita i att tänka på alla måsten och beslut för ett tag och bara vara ett litet barn! NjutarN here I come.
Mina svar på mina frågor finns där djupt inne någonstans..
Mitt öga kanske ger mig svaret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0