Living the dream

Tjenaare.
Nu är jag hemma från gymmet, skönt med träning. Jag gymmade iaf med Sarah&Ebba så det var nice. Det var lite drygt för när jag och Sarah var påväg hem så skulle jag såklart glömma mina träningsskor på gymmet så det var bara att springa tillbaka.. Lite irritersamt men aja. Nu ska iaf jag och familjen snart iväg och storhandla, därefter ska jag duscha och sedan plugga inför ett prov imorgon. Jag känner mig väldigt kreativ och motiverad idag. Jag har ingen aning om vad det är med mig? Men aja, hoppas det håller i sig ..länge! Tänkte bara uppdatera lite innan jag drar.
Hahah, när jag duschar så kanske jag får fortsätta min träning så som Björn Gustafsson gör? haha. Sakna Axel lite så som honom också kanske? Njae det skippar vi. ;)

Kommentarer
Postat av: ebba

gud jag dör.. hahahahhahaha

2011-01-25 @ 22:36:20
URL: http://ebbahansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0