Live your own life for you will die your own death

Heyhopp!
Sitter just nu invirad i en handduk och har skitont i fötterna. Jag borde egentligen vara ute med min hund nu men om jag går ut nu medans mitt hår är blött så kommer det att frysa till is! Inte bra, inte bra. Kan ingen ordna en person som går ut med Nancy frivilligt när inte jag vill/kan det? Vore awesome.
Vad jag gör annars då? Mja har snackat lite med Malou om skicrossen nu till helgen. Jag har ju anmält mig till min första skicross-tävling! Jag har ju aldrig åkt det innan så om jag kommer sist så skyller jag på det. (a) Jag bestämde mig för att börja med skicross förra veckan så det har verkligen varit kort varsel. Skidorna jag har fixat fram nu passar inte mig alls egentligen men bättre än inget I guess? Jag hoppas det kommer bli roligt iaf! Så längesen jag tävla i skidor nu. :) Vi får se hur det går helt enkelt, första träningen blir imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0