Just as new like a heart first beat

Heysan bloggen!
Kom nyss hem från en väldigt chill skoldag. Jag trodde den skulle bli superdupermega jobbig men den blev riktigt bra! Jag åkte skidor hela eftermiddagen, aschill. Jag åkte med rätt olika personer (Olle, Robin, Andreas, Sarah m.fl) hela tiden men jag åkte alltid med Hampus och Linus iaf. Juste! Olle och Robin hittade en död ripa som de sedan gav till Ingrid. (Deras mentor och syslöjdlärare) Någon hade tydligen kört på den i backen och så hade den dött. Ingrid ska typ äta upp den? Skulle jag aldrig göra.. Man vet ju aldrig vart den har varit liksom? :O Snön i backen sög idag iaf.. Riktigt hårt och isigt och trots detta så lurade Linus, Hampus och Andreas med mig på Tyskhuvet. Uffha! Men det gick bra iaf. :P Men aja, har egentligen inget viktigt att säga (som vanligt) så sätter punkt nu. Ska ut med Nancy snart för er som undrar.. Aja, ses.
coolare bild men fett äckligt typ? men cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0