Jag rider fram på min unicorn!

Det blir nog en hemmakväll med familjen idag, mysigt. Tove och jag har kollat lite på TV, videoklipp, ätit tjockis-mat, lyssnat på lite schöön musik och snackat om allt mellan himmel och jord tillsammans. Kung! Just nu så är min kära tvillingsyster ute med våran lilla hund så jag sitter här och bloggar, kollar på tv, lyssnar på musik, chattar och smsar! Tur att man är tjej alltså. ;)

Haha fyfan vad jag älskar Evas brorsan Tobbe i Eva och Adam! Så sjukt jobbig men ändå så jävla skön. Jag har alltid velat ha en storebror och jag har faktiskt fått en nu delvis. :) Haha mene checka det här klippet på honom och även den här låten, båda är sjukt sköna!
Haha, han e jue rätt snygg också! ;)
haha bäst låt, "jag rider fram på min unicorn!" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0