I'm the best so fuck the rest!

Heysan bloggen!
Nu är jag hemma från backen. Jag vaknade 09:00 imorse (Hej döden?!) och satte på mig skidsakerna och var vid Sarah klockan 10:00. En liten morgonpromenix sådär! Vandringen fortsatte sedan upp till Kabinbanan och gissa om man blev varm. Visst det är inte så värst långt men man har ju sjukt mycket kläder på sig så man lökar ju sönder! Haha nej men.. Efter det så tog vi skidbussen och drog till Duved och resten är history. ;) Haha mene fyfan vad kul det var idag men riktigt kallt faktiskt. Vi träffade på en random dude som åkte med oss en liten stund. Alla vi höll fast i varandras stavar (och ja, vi tog upp hela backen) och så kommer det en snubbe och åker under våra stavar 24/7, haha asclean! Men aja.. Nu måste jag skynda mig! Ska ha middagsgäster om en timme så ciao!
Bild på Linus och Emil för två år sedan (och ja jag hittar bara bilder från
våra skiddagar som var för två år sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0