I know you love me, I know you care

Heysan bloggen!
Kom hem från Axel för ungefär en timme sen. Det blev lite strul med hur jag skulle ta mig dit eftersom mina föräldrar är i Stockholm men tillslut lyckades jag kirra skjuts av Joakim och hans kompisar. Bussarna strulade något enormt dem också! Men aja, helldre porsche än buss va? ;)
Väl hemma hos Axel blev det lite mys framför TV:n med familjen först. Längdskidor såklart! ;) Axel visade mig sin nya mobil dessutom så vi lekt väl rätt mycket med den. Därefter åt jag och hela familjen middag tillsammans, jättegott! Sedan så gick jag och Axel och spelade Halo medans Arvid och Olle gick ut och åkte snowracer tror jag. Sedan så satte vi oss framför TV:n allihopa igen och kollade på Solsidan och myste. Efter solsidan myste vi framför TV:n en stund till och sedan åkte jag hem. :) Mysigare och finare kväll får man leta efter och jag älskar verkligen dig Axel. Jag har känt dig sedan du var 14år och nu är du 17år!
Jag älskar dig Axel Jonsson. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0