Freedom comes when you learn to let go

Heysan hoppsan!
Sitter just nu hemma hos Johannes. Vi har bara mysigt och tagit det lugnt hela dagen. :) Jag har även fått min rygg fixad av Thomas, jag svankar rätt mycket eftersom jag är så vig i ryggen så han fixade den lite åt mig och lärde mig några bra övningar. Jag har iaf haft lite ont i den ett tag så det var skönt att bli lite ompysslad. Johannes råkade somna lite som medans eftersom Jonathan skulle gömma honom för mig under täcket, haha. När jag var klar så åt vi pizza och sedan så chillade vi ett tag och därefter satte vi på Inception, riktigt grym film! :)
Just nu så sitter vi och lyssnar på musik och har snackat lite om kroppsspråk. Vi blir seriöst jämt fascinerande av samma saker! Det är grymt det. ^^ Jag ska sova över hos Johannes inatt så vi lär vara uppe en bra tag och snacka, haha. Vi har varit med varandra sedan 15:00 idag och så tyckte vi det var en bra idé att jag sov över här inatt också. Men aja tänkte bara uppdatera lite, vi hörs imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0