Freedom comes when you learn to let go

Heysan bloggen!
Gissa vem som fyller år idag? Jo min lilla hund Nancy, GRATTIS PÅ FYRA ÅRS DAGEN GUMMAN! <3 Gud vad gammal hon är nu. Min lilla bebis! :P Vi ska väl fira henne lite senare. Åh bussturen hem idag var sjukt rolig med Linda och Sarah. "Alla på bussen är olika glassar och det är jackan som avgör vilken smak man är, okej?! Det här är en glassbuss." haha. Fan vad sugen jag blev på glass nu.. Skulle ge vad som helst för en glassbåt, yummy. Men äh det får vi skita i! Måste ju börja tänka på figuren. 2011 kommer lätt bli träningens år och nu ikväll så ska jag faktiskt på min första skicross-träning. OMG! :O Haha nej men det ska bli kul! Peppad, haha. Men aja, tänkte bara uppdatera lite snabbt, ciao.
Gud vad äckligt om det där skulle hända alltså! :o
Haha fan vilken random bild egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0