Dreams

Heysan hoppsan!
Idag när jag kom hem så fick jag linnena jag hade beställt! Jag trodde linnena skulle vara rätt tighta och jag som inte gillar att ha för tight beställde i medium för säkerhetsskull. Men seriöst? Det är typ large? De är jättestora på mig! :O Så om ni beställer från Kan Dee gör det i small. De är seriöst jättestora i medium? Så det var lite synd men jag älskar dem fortfarande! ;)
Ikväll var jag dessutom på min första skicross-träning. Det gick väl sådär.. Hade inte hoppat några hopp alls i år så det var lite ovant men det gick ändå bra! :) Jag hade ju heller aldrig kört banan innan så ibland körde man ju lite fel och så.. Jag fick kolla rätt mycket på taktik, teknik och lära mig att våga. Jag kraschade en gång men annars gick det bra. (Har lite ont i skuldran och huvudet efter det men aja) Jag är redan lite nervös inför tävlingen men jag kör mest den här tävlingen för att lära mig.. Ska inte köra mitt bästa utan kolla på hur de andra gör och köra bara för att det är roligt helt enkelt. ;) Men nu så ska jag sova, sov så gott allihopa!
Tyckte bilden bara var lite cool ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0