Brain washed

Yaahoo home from school!
Dagen har varit rätt chill men shit vad längdskidåkningen tog på mina stackars fötter! Jag kunde knappt gå eftersom det gjorde så frukansvärt ont. (Mina pjäxor var för stora) Jag höll seriöst på att avlida av smärta där ett tag.. Jag kunde inte vara med på Elevens val - idrott pga det! Det sög. Förresten så är längd rätt jobbigt! Hur kan min pojkvän tävla i det?! Seriöst..? Snacka kondis han måste ha alltså! Aja bra för mig antar jag? ;)
Aja sitter och internet-shoppar lite idag igen. Hittat en hoodie och ett till linne jag vill ha! Grymt. StorshopparN eller? haha. Aja snart är de i min ägo, me like. ;) Jag gillar att tjejerna på tjocktröjan verkligen lyser. Det ger ett coolt och annorlunda intryck. Trycket på linnet är också så jäkla coolt! TV:n tar verkligen över människors liv ibland och ja, linnet är helt enkelt bara läckert. Kom hem till mig nu, tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0