You make me feel alive

Helluu!
Just nu så sitter jag och min tvillingsyster Tove och kollar på TV. Vi ska börja städa huset igen klockan 17:00 hade vi tänkt, det ser ut som en bombnedslag! Haha nej bara skoja men det är lite stökigt här i vardagsrummet och i köket så nu snart blir det dags att städa upp allting. Våra föräldrar kommer hem ifrån Alperna imorgon så det är därför vi måste städa. Men aja, slänger upp en liten bild på mig ifrån igår! Vi hörs senare efter städningen med ett lite roligare inlägg! :)
glad jag ser ut på bilden. Mene haha, jag är glad iaf! :)

låten som spelas nu, kuuung!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: förstår det:) hur länge brukar ni ha snö?

2011-02-06 @ 17:24:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Hulda

Hahaha skit snyggt hår han har :D tack så mycket ^^

2011-02-06 @ 18:09:39
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0