You can't stop the waves but you can learn to surf!

Sitter här nu och bloggar för er med en ömmande ljumske, skadad hals, mörbultade benhinnor, försämrad syn och en urflippad ögonglob som rycker hela tiden? Väldigt irritersamt. Ska bli skönt att åka till playan och sola, bada och vila upp sig! Hallå, vadå Ä-N-T-L-I-G--E-N-?! Välbehövligt. Jag tror det dessutom kommer att vara väldigt bra för mig att komma bort från vardagen och tänka på annat. Dessutom kommer man ju hem brun, snygg, blond och fräsch! Kungligt. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig! Tänkte bara ge er ett sista inlägg innan bloggen stängs ner i två veckor. Så jaa, här får ni. ;) Godnattie sweethearts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0