You are my light in the dark

Idag så har jag inte direkt orkat göra något.. (a) Dels för att jag nu känner att jag har rejält ont i ena sidan av ljumsken, sidan av halsen och benhinnorna. Tror det beror på kraschen igår. Men aja, så kan det gå.. Vad har jag ägnat min dag åt då? Haha jo! Tycker faktiskt det är rätt konstigt att en sådan som JAG har suttit och kollat med spänning på det här. Men jag har suttit i 5-6 timmar och tittat på Vasaloppet 2010? hahaha. Skulle egentligen bara gå in på SVT play och kolla om det fanns något kul men då var det massor om Vasaloppet och så klickade jag mig in på förra årets lopp och sedan så fastnade jag där. Haha! Tror Axel har gjort mig lite längd-aktig faktiskt.. Men aja, det var rätt intressant. Jag hejade på Oskar Svärd! (Såg inte när det var förra året så visste inte vem som skulle vinna) Dels för att det typ var den enda jag kände igen och för att han gav mig ett pris när jag var med på Duveds Rajden 2009, haha. Men ja, nu vet ni vad jag har gjort idag! Vilat och tittat på Vasaloppet, wiihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0