Wild and free as it should be!

Nu är jag hemma från Moras Skicross-tävlingar! Igår så gick det riktigt bra trots att jag hade missat en hel träningsdag på grund av en skada i vaden. Så det var riktigt kul att det gick bra trots skadad! :) Idag så blev typ hälften diskade däribland jag, Malou, Erik och David från Åre SLK Skicross team. Men aja, sådant får man ta. Riktigt surt men ibland blir det så!
Just nu så sitter jag här och har ont i hela baksidan av kroppen. Vader, lår, rumpa, rygg och nacke! Men det är kungligt alltså. Mina benhinnor är också helt mörbultade men vad gör man inte för sporten dåå. KUNGLIGT! haha. Fan vad jag är dryg nu alltså.. Jag och Erik Mobärg hade galet kul i bilen alltså! Hahah, så jävla rätt. Vi var verkligen ett dream team, match.com liksom? haha. Men aja, jag är så ett så jävla konstigt humör nu efter en kall burn, trevligt umgänge och en natt utan sömn! Så vi hörs senare bloggen. ;)

I want this right fucking now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0