Who owns my heart?

Har precis ätit en god middag och kommit hem från gymmet. Så nu känner jag mig alldeles utslagen men ändå mör i kroppen. Det som står på schemat nu är ett varmt bad och lite hemmaspa, hur mysigt? När det sedan är klappat och klart så ska jag sätta mig ner med lite pluggande, alltid lika roligt och tillfredsställande. Eller?
Till helgen så vet jag inte om det kommer bli så mycket bloggande. Jag ska till Mora på Skicross-tävling så vi får se om jag tar med mig datorn eller inte. :) Jag ska även iväg till Vietnam om två veckor så då vet jag inte heller hur mycket bloggning det kommer att bli, inte särskilt mycket I guess. Längtar fan ihjäl mig dit nu. Sol, värme, stränder, palmer, vattnet, havet och friheten! Loooooveee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0