When there is no light to break up the dark

Imorgon så ska jag till Mora så jag har precis fixat ett par nya tävlingspjäxor på Hanson till imorgon. De är verkligen SUPER tighta så det kommer vara väldigt ovant att köra med dem. Men aja, vad gör man inte? ;) Nu så ska jag snart ge Nancy lite mat och dra ut med henne i en timme eller så. När det är kirrat så ska jag käka middag och sedan blir det att dra upp på Gymmet. När jag har gymmat klart så ska jag fixat lite till imorgon och därefter få en godnattssömn!
Imorgon så är det Nationella direkt på morgonen, skrivining i typ 3 timmar. Jobbigt! Efter Nationella så drar jag hem och packar klart inför Mora och sedan så kommer Alva och hennes far och hämtar mig och sedan beger jag mig av till Mora på Skicross-tävlingar! Nice. Men aja, nu måste jag skynda mig! Tight schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0