We are meant to be together

Nu så har man kirrat middagen och käkat upp den så nu blir det solsidan (Jag har bara sett det en gång innan, haha? Efterbliven tjej) för hela slanten. Jag, syrran och Nancy sitter här i TV-soffan nu och spenderar lite kvalitetstid tillsammans. Det blir självklart lite fighter om vems musik som ska spelas under reklamen men det är väl charmen med att vara syskon? Vi har ändå rätt lika musik-smak så det är ändå chill. Förresten så har jag slagit besöksrekord idag på min blogg, det är ju aldrig fel det. Tack fina bloggläsare! :) Men nu så börjar det igen, ciiaoo.
Älskar bilden! Tog den i påskas med min mobil. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

cool bild!!=D

2011-02-06 @ 21:41:19
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0