Always look on the bright side of life

Sitter här just nu invirad i en frottéhandduk och väntar på att natten och sömnen ska infinna sig. Imorgon blir det skidor hela dagen (Friluftsdag) och jag ska nog åka med några små busiga filurer vid namn: Sarah, Ronja, Hampus, Linus, Ebba, Tove och Linda. Det blir nog kung serrni! ;)
Just nu funderar jag på om jag ska palla lyfta min feta röv och sätta min systemkamera i laddaren. Hmm, jag gör nog det innan jag går och lägger mig. Yep, så får det bli. Just nu så sitter jag här med två blodapelsiner och käkar mig alldeles blodig. Fan, jag som lovade mig själv att inte äta något efter 21:00.. Jag som hade borstat tänderna dessutom. Skitliv. Aja, tur att blodapelsiner är nyttiga då om man nu ska se det från den ljusa sidan. Hmm, jag har inge direkt vettigt att säga så det är nog bäst att avsluta här nu! Hoppas ni får en godnattssömn där ni drömmer om rosor ponnys som springer jättejättejättesnabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0