When I look at you

Hallooo!
Inatt har jag verkligen drömt en superjobbig dröm, trodde den nästan var sann där ett tag. Jag drömde om att Axel var otrogen mot mig och gjorde slut. Tjejen han blev ihop med skrev till mig hela tiden och ba: "åhh, gud vad han är underbar! Så glad att jag har honom. Jag förstår att det är jobbigt för dig, men gud vad jag är lycklig med honom!" Tror ni inte att jag dog av svartsjuka och hjärtesorg eller? Det fula var att Axel dumpade mig på msn i drömmen! Han bjöd in hans nya tjej i vår chatt och presentera henne för mig och sa att han inte ville vara tillsammans med mig längre.. Sedan så sa de att de älskade varandra och jag var typ helt förstörd. Så ja, jag har inte direkt vaknat på rätt sida om man säger så..
Men aja, nu får jag tagga till lite! Skulle egentligen åkt skidor med Linus idag men det blev inte så.. Hittade ingen mobil-laddare förrens nu vid 14:00 så Linus hade ringt mig 3 gånger och skickat 2 sms, lilla nutten haha. Men nu så kommer Ebba snart istället så ska väl tagga till det! :) Men aja, vi hörs senare bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0