That's one secret I'll never tell

Heyhopp!
Kom hem från skolan för ungefär en timme sen.. Alla var typ skitsega och flamsiga på sista lektionen idag som var idrott. Alla typ låg på golvet, krälade runt och flamsade men det var bara roligt. ;) Annars har min dag var rätt stressig med prov, glosförhör, ngn diskussion m.m.. Så jäkla skönt med helg nu asså, har längtat som fan.

Nu ska jag snart lägga mig i ett bad och fräscha upp mig lite.. Därefter ska jag fixa i ordning mig och sen så får jag kanske besök.. (Who it is? Sorry bitches but that's one secret I'll never tell) Men om inte så drar jag på Lokalen och hänger lite med Linus och Ebba eller så blir det till att stanna hemma och chilla. Jag föredrar alla alternativ, vi får se vad det blir. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0