Summerloving

Heysan hoppsan!
Sitter just nu här i soffan med min tvillingsyrra och chillar lite framför TV:n. ;) Sooftare. Jag gjorde förresten mitt matte-prov nu idag sista lektion! Det gick ganska bra, gjorde alla frågorna förutom en (uppgift 4:a) och den ska jag göra imorgon. ;) Jag tror det kommer gå riktigt bra faktiskt! Så skönt att matte-provet typ är över nu.. ÄNTLIGEN!
Den här bilden här nedanför får mig verkligen att vilja resa utomlands med min älskling. ;) Vi kanske ska det till sommaren! Vart vet jag inte men vi ska kanske det iaf. Hur mysigt? Det som är lite drygt bara är att både jag och Axel tycker det är lite jobbigt att prata engelska och sen att resa på egen hand också. Men det kommer nog gå bra! Men aja, vi hörs senare bloggen.
Finare bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0