Pokeraction

Heysan bloggen!
Just nu sitter jag och Tove här och geekar lite framför datorn. ;) Idag efter skolan så somnade jag direkt, jag var helt slut verkligen! Jag drömde en rätt intressant dröm minns jag men nu kommer jag inte ihåg den ett dugg.. Jag hatar det för såna drömmar vill man ta till vara på och bevara i sitt minne, men aja.. Antar att det är charmen med drömmar. De finns där för stunden men sedan är de borta förevigt.

Hmm, innan jag drar till Vietnam så måste jag fixa lite nya sommarkläder och minst en ny bikini. Min favorit bikini jag hade förra året är tyvärr för liten över bysten nu, it sucks. Men nu orkar jag seriöst inte sitta vid datorn något mer! Nu ska jag och Tove spela lite kort för ovanlighetens skull! Blivit lite inspirerad till att göra det på grund utav min pojkvän. Aja, dags för lite "POKERACTION - finn pokerstjärnan i dig." hahaha. (Vet att det egentligen är pokerstars men just nu vara det bara liiite mer passande med pokeraction.)
En bild från julafton på mig och Nancy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0