Yeah, it was only just a dream!

Helluu!
Ska alldeles strax dra ut med Nancy en sista gång på två veckor, kommer sakna mig lilla ängel. Hon ligger här bredvid nu och leker med någon leksak, sötan. Jag ska ju som sagt till varma, underbara och sköna Vietnam! Tänkte också bara passa på att säga att innan jag går och lägger mig ikväll så kommer jag att stänga ner min blogg under den här två veckorsperioden jag blir borta. Det kommer alltså inte gå att läsa min blogg under de två veckorna jag blir borta.. Så tyvärr bloggläsare, www.hanssonlina.blogg.se kommer vara nedstängd en tid fram över! Jag ska försöka hålla mig borta från datorn och allt sådant under tiden jag är borta! Vi får se hur det går. ;)
Men aja, nu måste jag skynda mig! Ut med hunden, käka middag och packa! Jalla, jalla!


Byebye, älskade macbook pro! :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0